Glömt lösenordet?

Gästböcker

Om oss

Online just nu

    28 gäster.
 

 

Gästbok.nu


Supportforum - gästbok.nu

Sök efter:

Supportforum -> Blir utloggad?

12 juli - 22:48
HasselGirl
Medlem

[ PM | info ]

Varför får jag svaret att jag är utloggad när jag varit inne på min gästbok och tagit bort inlägg mm?
 
16 juli - 10:45
David
Admin
David

[ PM | info ]

Händer det helt plötsligt medan du är inne på sidan, eller har du varit borta från datorn en stund när det inträffar?
 
3 augusti - 13:41
trudnica
Medlem

[ PM | info ]

När jag nu ändå gett mig in på supportforumet så kan jag ju passa på att svara på den här följdfrågan även om det inte var jag som startade tråden. Så där blir det för mig ofta. Det handlar inte om att jag varit i från datorn utan det kommer strax efter att jag loggat in och försökt ta bort ett meddelande. Meddelandet försvinner men jag är utloggad.

Använder Firefox.
 
3 augusti - 19:33
David
Admin
David

[ PM | info ]

Det där brukar vanligtvis bero på att man använder någon annan adress än http://www.gastbok.nu/ för att besöka sidan, exempelvis www.gästbok.nu, gastbok.nu eller något liknande.
 
21 februari - 14:12
Kompiskatterna
Medlem

[ PM | info ]

Hej

Jag hade tänkt göra lite enklare designändringar på vår gästbok (använda mer css istället för bg-bilder) men blir utloggad hela tiden. Hinner kanske vara inloggad på sin höjd några få minuter. Inte kul när man håller på att redigera. Dessutom försvann all html-kod jag skrivit och sparat så det var bara att börja om från början igen. Tur jag hade sparat källkoden i Notepad++.
Vore bra om ni kunde fixa till så man slipper bli utloggad så fort. Använder Firefox senaste v.
Mvh Carola
 

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet.