Glömt lösenordet?

Gästböcker

Om oss

Online just nu

    27 gäster.
 

 

Gästbok.nu


Supportforum - gästbok.nu

Sök efter:

Supportforum -> Reklamfri gästbok

16 april - 22:14
kroken
Medlem

[ PM | info ]

Jag betalar gärna 40 kr per år för att ha gästboken reklamfri. Men hur går det till att förnya sin reklamfria gästbok efter ett år? Får man inte en blänkare om att det är dags för en ny betalning? Min gästbok ändrade sig till den "reklamfyllda versionen" utan att jag var medveten om det. En gäst hörde av sig ´till mig och undrade hur man gör inlägg i gästboken, som då hade fått reklam och blivit utan möjlighet att göra inlägg. Skall det verkligen vara så?
/52290
 
23 april - 14:06
kifke
Admin

[ PM | info ]

Det kommer ett mail som påminner dig i god tid innan. Har du rätt adress inställd? om inte så säg till så löser vi det
 
25 april - 13:58
kroken
Medlem

[ PM | info ]

Ja, jag har rätt mail-adress inställd!
 
2 maj - 15:25
larshyll
Medlem

[ PM | info ]

Hej.har inte fått någon påminnelse om inbetalning av 40 kr för reklamfri gästbok. Hur skall inbetalning ske?
 
13 maj - 15:25
kifke
Admin

[ PM | info ]

Hej,

Antingen via telefon, sms eller kortbetalning.

mvh
Daniel
 
23 januari - 17:14
stommelyckan
Medlem

[ PM | info ]

Hej!
Jag har betalt via telefon för ett par timmar sedan och gästboken ändrar sig inte. Hur vet jag om det har fungerat eller om jag ska göra om? En annan fråga. Går det att få kvitto på betalningen på mailen? Mvh Åsa
 
24 januari - 09:05
stommelyckan
Medlem

[ PM | info ]

Gästboken fungerar fortfarande inte. Jag vill inte betala igen med risk för att betala dubbelt. Har min betalning gått fram? Hur får jag reda på det? Hittar ingen mail och inget telefonnummer.
 
29 januari - 12:34
ajax
Medlem

[ PM | info ]

Hej,
Jag betalade avgiften för min gästbok förra vecken men reklamen är fortfarande kvar?? Snälla kan ni hjälpa mig, tack!
Med vänlig hälsning
Camilla Jakobsen (www.starflats.se)
 
29 januari - 15:05
ajax
Medlem

[ PM | info ]

Nu tröttnade jag och gjorde enligt alla regler och betalade ännu en gång utifall det hade blivit något fel vid min förra betalning. Men det händer ju fortfarande inget och nu har man väl betalat dubbelt upp också utan att gästboken fungerar som den skall med all reklam. Jag hoppas verkligen att ni hör av er, för det här är högst irriterande. Jag skulle som ett tidigare inlägg vilja kunna prata med er och få saken utredd en gång för alla, men hittar heller inte något telefon nummer. Hör av er är ni snälla!!
Med vänlig hälsning
Camilla Jakobsen
 
29 januari - 15:58
kifke
Admin

[ PM | info ]

Hur hade du betalt? Via telefon eller med SMS eller kort?
 
1 februari - 18:46
besse50
Medlem

[ PM | info ]

Jag betalade för gästboken idag vid tiotiden. När börjar det fungera igen? Tidigare har det fungerat nästan direkt!
 
3 februari - 20:08
besse50
Medlem

[ PM | info ]

Nu har det snart gått tre dagar och fortfarande fungerar det inte, jag skulle gärna få ett svar på när det kommer att fungera. Då gästboken tillhör en förening så är det många som har synpunkter på hur det ser ut.
 
4 februari - 21:09
besse50
Medlem

[ PM | info ]

Nu har det gått ytterligare ett dygn. När ska det börja fungera och när kan man få ett svar?
 
4 februari - 23:02
xpokers
Medlem

[ PM | info ]

Hej, samma sak för mig. Betalade i lördags via telefon till nummer 0939 - 102 40 40 men fortfarande är reklamen kvar. Gästbok 20878
 
5 februari - 21:16
besse50
Medlem

[ PM | info ]

Ett dygn till och inte ens någon som svarar? Vad händer? Det handlar bara om 40 kronor men jag funderar på hur jag ska gå vidare!
 
6 februari - 08:11
522167
Medlem

[ PM | info ]

Jag har samma problem...har ringt och betalat men det har inte hänt något...hoppas inga andra betalar nu innan detta är löst.
 
6 februari - 22:03
besse50
Medlem

[ PM | info ]

Ytterligare ett dygn!!
 
7 februari - 13:40
xpokers
Medlem

[ PM | info ]

Verkar som om dom inte bryr sig när dom inte ens svarar i forumet. Nu blir det gästbok från någon annan levrantör. Betalar man för en tjänst vill man självklart ha den utförd och klarar inte leverantören av att leverera den så byter man leverantör. Synd bara att man kastade bort 40 spänn i onödan.
 
9 februari - 08:23
lillvedes
Medlem

[ PM | info ]

vad är det som blivit fel helt plötsligt är det min gamla layout och dessutom reklam som jag betalt för att inte ha och inte kan jag läsa privata inlägg eller redigera svar önskas snarast gunilla
 
9 februari - 11:20
besse50
Medlem

[ PM | info ]

Nu är jag uppe i åtta dygn sedan jag betalade och det fungerar fortfarande inte, jag tycker att det minsta man kan kräva är ett svar! Oavsett känns det som att vår förening kommer att byta gästboksleverantör!
 
9 februari - 16:48
lillvedes
Medlem

[ PM | info ]

man kan ju fråga sig är gästbok.nu på väg att försvinna eller?
någon i admin måste ta sitt ansvar och svara kan man tycka
 
9 februari - 22:52
kifke
Admin

[ PM | info ]

Jag håller på att kika på vad som är fel. JAg ber om ursäkt för de problem det orsakat.

mvh
Daniel
 
9 februari - 23:06
lillvedes
Medlem

[ PM | info ]

Nu funkar mitt som det ska tacktack
mvh gunilla
 
23 mars - 18:18
rotangen
Medlem

[ PM | info ]

Hej!
Är inte hemsidan reklamfri om man betalar för den?
Ska jag betala ytterligare 40 kr för att slippa den tråkiga reklamen??
Undrande
Conny gästboknr 49717
 
27 mars - 19:45
lena50
Medlem

[ PM | info ]

Hej!
Upptäckte att jag hade reklam i gästboken. Har via telefon betalat in 40 kronor, men reklamen är kvar. Mvh Lena
 
31 mars - 11:47
kifke
Admin

[ PM | info ]

Lena50 -> du hade anget fel gästboksnummer vid betalning. Det är nu åtgärdat.
Rotangen -> Gästboken blir reklamfri vid betalning. Vilket betalsätt använde du och när var det?

mvh
Daniel
 
3 april - 19:34
rotangen
Medlem

[ PM | info ]

Hej!
Jag betalar en årsavgift till er. Ska man inte slippa reklam då?
Hälsningar,
Conny
 
8 april - 08:55
kifke
Admin

[ PM | info ]

rotangen -> Jo det är precis så det fungerar. Har du betalt och reklamen är kvar så skicka ett meddelande till mig med datum för betalning och betalsätt. Det är lätt hänt att man anger fel gästboksnummer vid betalningen.
 
8 september - 10:32
Pennan
Medlem

[ PM | info ]

Fick ett brev från er om att jag inte betalt för att få bort reklamen under ett år men det har jag gjort, kopierar in vad som står...
Administration - 19495

Till gästboken (nytt fönster)
Denna gästbok är betald till och med 15 september 2014.

Denna gästbok finns placerad på http://www.flrandersson.se/ - Ange hemsida.
 
5 november - 09:44
MikaelGronholm
Medlem

[ PM | info ]

Varför får man inte något meddelande när gästboken löpt ut???
Detta borde ni väl lätt kunna lägga till som funktion att man får ett mail i god tid innan som påminner om att betalning behöver göras.
Och JA, jag har korrekta uppgifter angivna och har haft gästboken sedan 2007 om jag inte minns fel, och detta har aldrig fungerat.
 
9 november - 20:03
MikaelGronholm
Medlem

[ PM | info ]

Blir dessutom riktigt irriterad att ni inte besvarar e-post! Har betalat för 2 år via SMS, men er sida visar bara 1 års förlängning. Har skickat e-post till er, som ni inte besvarar. Hur svårt kan det vara att ha sjysst support för en så pass enkel tjänst? E-post måste ni väl ändå ha tid att besvara.
Riktigt uselt. Ska börja leta efter annan tjänst nu. Har använt er sedan 2006, men finns säkert andra tjänster som hellre vill ha min pengar och som har en fungerande kundtjänst.
 
15 november - 20:08
kifke
Admin

[ PM | info ]

Hej,

Vi har inte fått någon epost från dig. Vilken adress skickade du till? När betalade du för två år? Jag kan kika vad som gått fel.

mvh
Daniel
 

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet.