Glömt lösenordet?

Gästböcker

Om oss

Online just nu

    27 gäster.
 

 

Gästbok.nu


Supportforum - gästbok.nu

Sök efter:

Supportforum -> e-postadress

1 maj - 13:59
Lasse31115
Medlem

[ PM | info ]

Jag var inne nyss för att ändra min e-postadress som jag har skapat till min hemsida. Jag gick in på inställningar, där längst ner står det byta e-mailadress. jag fyllde i den nya men då kom det upp, fel e-mailadress. vad är felet??:o? :o?
 
1 maj - 14:05
Lasse31115
Medlem

[ PM | info ]

Var inne nyss och testade en annan adress jag har på hotmail. den funkar att ändra till men när jag skall ändra till en adress som jag har till min hemsida reiki.cleaning där cleaning är ändelsen så säger den att det är fel e-mailadress. är det ändelsen som den inte tycker om. om det är så vill jag att ni fixar detta så jag får meddelande till den adress jag vill ha det till.
 
5 maj - 09:37
Lasse31115
Medlem

[ PM | info ]

Hej. Är det för att det varit helg som det tar sådan tid innan ni svarar på min fråga?:o?
 
7 maj - 17:35
chosen
Admin

[ PM | info ]

Vilken e-postadress är det du vill använda? Du kan skicka den som meddelande om du inte vill skriva ut den direkt här i forumet.
 
21 maj - 09:35
Lasse31115
Medlem

[ PM | info ]

Hej.Ni skev här att jag skulle skicka er min nya e-mailadress i ett mail till er om jag inte ville skriva direkt i formuläret här. Det gjorde jag för många dagar sedan men det har ändå inte hänt något. Nu börjar jag tvivla på eran support här när ni inte gör som ni säger att ni skall göra. Om ni vill behålla era kunder så måste ni skärpa er och hålla det som ni skriver. X( X( X(
Men nu skriver jag den nya adressen här så kanske det händer något.
nya adressen är.
[borttagen]
ändelsen är cleaning bara så ni vet.
// Lasse
 
21 maj - 16:35
kifke
Admin

[ PM | info ]

Hej Lasse, nu har jag bytt epostadress till adressen du angav.

mvh
Daniel
 
22 maj - 08:56
chosen
Admin

[ PM | info ]

Det blev nog en liten miss i kommunikationen då jag menade privat meddelande här på sidan, men det löste sig ju i slutändan ändå. :)

PS: Jag tog bort e-postadressen i ditt meddelande.
 

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet.