Glömt lösenordet?

Gästböcker

Om oss

Online just nu

2 gäster.

Gästbok.nu

Supportforum - gästbok.nu

Sök efter:

Supportforum -> Kan inte göra inlägg?

11 dec - 14:06
ukulele
Medlem

[ PM | info ]

Hej! Det verkar som om det inte går att göra nya inlägg i vår gästbok med nummer 36193. Hittar ingen knapp för detta. Sen är det reklam på trots att den borde vara inbetald. Några idéer? :)

13 dec - 12:13
chosen
Admin

[ PM | info ]

Hej, Nu skriver du inte vilken sida det gäller men kan det vara www.ukulele.nu? Isåfall fungerar det bra att göra inlägg i den gästboken. Dock har du aktiverat eget formulär under administrationen för Allmänna inställningar för formuläret men verkar inte ha skapat något formulär. Beträffande betalningen så ska jag be en annan admin kika på det.

20 dec - 23:32
anitab
Medlem

[ PM | info ]

Jag kommer inte in i min gästbok på hemsidan32131. Vad är felet?
Anita Brännström

21 dec - 05:54
Martin
Admin
Martin

[ PM | info ]

Du måste ge oss adressen till din hemsida om vi ska kunna felsöka.

Min spontana gissning är för övrigt att du förmodligen länkar till en gammal adress till gästboken, men för att kunna kontrollera det så behöver vi som sagt mer information.

1 mar - 22:05
pyspys
Medlem

[ PM | info ]

Hej!
Jag har fått mail från personer som inte kan göra inlägg i vår gästbok 39341 pys.se. Vad göra??

2 mar - 11:12
kifke
Admin

[ PM | info ]

pyspys -> Jag kunde skriva i din gästbok!

21 okt - 09:35
Finjarevyn
Medlem

[ PM | info ]

Betalade för gästboken, valde färg så försvann inläggsrutan längst ner. Jag vill ha den överst! Och kan inte hitta inställningen till det. Vet att den fanns innan. :/

21 okt - 10:44
kifke
Admin

[ PM | info ]

Finns under rubriken: "Allmänna inställningar för formuläret".

Jag har fixat det åt dig.

21 okt - 11:09
Finjarevyn
Medlem

[ PM | info ]

Tack för hjälpen! Hade väl hjärnsläpp ;/

13 dec - 10:54
eneila
Medlem

[ PM | info ]

Hej! Det går inte att skriva i våran gästbok! Får upp att man inte angivit något namn!!
Gästboksnummer är: 43368 wild west vans`n trucks

13 dec - 15:09
chosen
Admin

[ PM | info ]

eneila: Fungerar utmärkt för mig? Enda gången man får det felmeddelandet är just om man inte angett något i fältet "namn" som ni har aktiverat.

9 jan - 21:09
AndersFilipDovander
Medlem

[ PM | info ]

Hej! Det går inte att göra nya inlägg i vår gästbok med nummer 45022.något är fel ! hittar inte det som är fel.tacksam för hjälp tack..

11 jan - 09:56
chosen
Admin

[ PM | info ]

AndersFilipDovander: Verkar fungera vid test? Dock måste man fylla i alla fält.

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet.