Glömt lösenordet?

Gästböcker

Om oss

Online just nu

2 gäster.

Gästbok.nu

Supportforum - gästbok.nu

Sök efter:

Supportforum -> Ändra språk

30 jan - 12:15
Djole
Medlem

[ PM | info ]

Hej!
Jag undrar om man kan ändra språk här på platsen men inte till engleska eller norska och den vita bakgrunden om det är möjligt samt text färg, jag har inte lyckats med det och undrar hur man gör.
Tack för hjälpen

30 jan - 14:43
chosen
Admin

[ PM | info ]

Hej, ditt inlägg är lite svårtytt men jag gör ett försök:

Ja, man kan ändra språk på inläggsfunktionen i sin gästbok om den är av betald version. Språken som finns utöver Svenska är Norska och Engelska.

Likaså kan du välja från olika mallar för färger och även använda egen HTML/CSS för att få mer flexibilitet.

Detta justerar du från administrationen av gästboken.

Webbsidan www.gastbok.nu är däremot enbart på svenska med den layout vi valt.

24 mar - 11:13
spanienhhus
Medlem

[ PM | info ]

Hej, jag behöver få en javascript länk med forumet på engelska. Den javascript länk som genereras leder enbart till den svenska och jag lyckas inte trixa ut det själv tyvärr.

Det var dessutom väldigt svårt att hitta vart man ställer en fråga i det här forumet, varför inte lägga "ställ din fråga" direkt på supportsidan så kan man som betalande kund slippa bli frustrerad i onödan.

26 mar - 15:34
chosen
Admin

[ PM | info ]

Java-varianten är fortfarande i test-stadiet och i dagsläget finns inget språkstöd utöver svenska.

Angående att byta namn på länken för att skapa ny tråd i forumet så tar vi det under övervägande.

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet.