Gästbok.nu

Supportforum - gästbok.nu

Sök efter:

Supportforum -> support?

20 jan - 10:55
lotta123
Medlem

[ PM | info ]

jag är helt grön pådet här med hemsidor och gästböcker och behöver hjälp så jag tittade igenom supportforum.Jag betalar för gästboken så lite hjälp vill jag gärnaha annars kanske jag kunde ha skapat en egen gästbok om jag var så kunnig men det verkar som att killarna har mycket att göra eftersom dom bara skriver sök och :) kanske ni kan länka till inlägget eller skriv lite mer under frågor och svar inlägget så att vi inte behöver ställa samma fråga:o? :aha) det skulle göra er support ännu bättre

20 jan - 11:47
David
Admin
David

[ PM | info ]

Hej Lotta!

Vi svarar gärna på frågor. Ibland hänvisar vi till sökfunktionen helt enkelt eftersom frågan redan är besvarad tidigare. Vissa frågor kommer upp gång på gång, trots att den finns besvarad både i supportforum och i vanliga frågor.

Om du har en fråga, är det bra att göra följande steg.

1. Titta i Frågor & svar
Vi har gjort en sammanställning över vanliga frågor och svar. Du hittar länken till sidan här i högerkanten.

2. Sök i forumet
Det finns en liten sökruta här uppe. Om du undrar hur du byter rubrik i gästboken kan du helt enkelt skriva i sökordet rubrik eller något annat passande så kommer det att dyka upp en hel rad med passande frågor och svar.

3. Ställ frågan i forumet
Fråga inte via PM (om det inte gäller känsliga frågor där du behöver ange lösenord eller e-postadress), då kan ju ingen annan se svaret sedan.
Tänk på att skriva en relevant rubrik. Att skriva Hjälp! som rubrik är inte speciellt smart.

Förresten, tack för tipsen! Alla kommentarer hjälper oss att bli bättre, och det vill både vi och ni. :)

25 jun - 06:55
teanora
Medlem

[ PM | info ]

God morgon!
Har precis beställt en gästbok av Er till min hemsida, men när jag lägger in kod eller vad det kallas på H-sidan, får jag svaret att det är ingen fullständig URL kod. Det ska stå enl. den uppkomna rutan" http. microsoft.com/welcome.htp
snälla vad gör jag?????:o?
Vänligen
Birgitta

26 jun - 17:00
David
Admin
David

[ PM | info ]

Hej Birgitta!

Starta gärna nya trådar för nya problem här i forumet. I annat fall riskerar du att inte få svar.

Kontrollera att du får med hela koden när du klistrar in den. Det verkar som om du bara har kopierat in en bit av den.

2 mar - 15:36
estare
Medlem

[ PM | info ]

Hej David, När folk har skrivit i Gästboken får jag ett meddelande. Kan jag lägga in flera personer, som också får meddelande. Hälsningar Monica

2 mar - 20:01
chosen
Admin

[ PM | info ]

estare: Nej, det går bara att få meddelande utskickat till ägarens e-post.

26 jul - 08:25
Habo_Frisbee
Medlem

[ PM | info ]

Varför får man inte svar när man skickar PM??? Eftersom ni gömmer era tfn-nummer och till och med e-post adresser, gör ni det nästan omöjligt att få kontakt med er...! Har man frågor som rör sitt eget konto lämpar sig kanske inte ett forum?!?!

Jag har försökt och jag är irriterad -varje fall då ni faktiskt tar betalt. X(

26 jul - 09:12
kifke
Admin

[ PM | info ]

Hej, Habo_frisbee.
Jag har inte fått något PM. Kanske någon som är på semester du har skickat till. Därför är det bättre att skriva här. Vad är det du behöver hjälp med?
mvh
Danel

5 sep - 09:10
z0n1c
Medlem

[ PM | info ]

Hejsan
Har lite funderingar kring funktionen på gästboken. Det verkar inte som att radbrytningar fungerar. Dvs. man kan inte trycka enter för att byta rad? Ska det vara så?

Dessutom vore det inte helt dumt om det gick att bifoga länkar i gästboken, som det ser ut idag så bifogas länkar endast som text.

Vh

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet.