Glömt lösenordet?

Gästböcker

Om oss

Online just nu

    25 gäster.
 

 

Gästbok.nu


Supportforum - gästbok.nu

Sök efter:

Supportforum -> Ger ni rabatt för "multiple...

20 december - 10:12
Hedlund
Medlem

[ PM | info ]

Jag ansvarar för administrationen av två webbplatser.
Den ena är för oss, svenska FN-soldater, som tjänstgjorde på Cypern 1974/75 när Turkiet invaderade och ockuperade en tredjedel av ön.

Den andra är för svenska poliser som tjäntgjort på Cypern 1964 - 93.

Båda webbplatserna är avgiftsfria och drivs enbart med frivilliga bidrag från medlemmarna.

Hittills har jag använt totalt fyra "gratis gästböcker". Dessvärre har de "försvunnit" från nätet. IP-adressen är "disconnected" och går inte att nå.

Därför har jag installerat en av era gästböcker på den ena webbplatsen. Min tanke är att ersätta alla med REKLAMFRIA (betalda) gästböcker.

Min fråga är nu: vilken rabatt ger ni för två gästböcker till vardera av de sidor jag administrerar.

Tacksam för svar.

Mvh, Pär Hedlund
 
21 december - 16:13
kifke
Admin

[ PM | info ]

Alltså, vår betaltjänst kostar 40:- per år. dvs under 4:- per månad så vi har svårt att ge rabatter.
Är det för dyrt så kanske den kostnadsfria varianten duger?
 
21 december - 17:08
Hedlund
Medlem

[ PM | info ]

Bäste Admin Kifke,

Jag ställde en FRÅGA om ni gav rabatt för "multiple guest books". Det framgår av ditt svar framgår att något sådant inte är möjligt vilket jag accepterar. Däremot är jag inte lika "förtjust" i din ton. Din kommentar: "Är det för dyrt...." kunde du gott ha utelämnat.

Dessutom inleder man ALDRIG en mening med "Alltså"!

Någon av de närmaste dagarna får Ni en kund som kommer att införsklaffa fyra REKLAMFRIA gästböcker @ SEK 40.

God Jul,
Pär Hedlund
 
22 december - 13:53
Hedlund
Medlem

[ PM | info ]

Hej igen Admin Kifke,

Gästboken fungerar INTE! Det går att skriva meddelande (filen finns då i min dator) INNAN jag laddar upp den på webbplatsen. Så snart jag laddat upp den fungerar det inte! "Koden" accepteras inte och inget meddelande registreras.

Vad beror det på?

Mvh, Pär Hedlund
 
22 december - 13:55
Hedlund
Medlem

[ PM | info ]

Tillägg: det handlar om gästbok 57422!
 
25 december - 19:57
kifke
Admin

[ PM | info ]

Hej och tack för din Feedback Pär, jag menar inget illa med min ton. Ber om ursäkt om det uppfattades kort.

Vad gäller din gästbok 57422 så verkar den raderad. Jag rekommenderar att du skapar upp en ny och använder det nya gästboksnumret som du får. När du har en ny gästbok så hjälper jag dig gärna vidare.
Vänligen
 

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet.